Famulus Business Hotel****

A Széchenyi István Egyetem Turizmus Tanszékének hivatalos oktatószállodájaként elkötelezett hívei vagyunk a jövő generációinak képzésének.

Az elméleti oktatás során megszerzett tudás mellé biztosítjuk a minél szélesebb körű szakmai gyakorlatot. A szállodában töltött idő alatt gyakornokaink minden egyes területet megismernek. Törekszünk arra, hogy munkatársaink a lehető legjobb szakmai képzésben és irányításban részesüljenek, így mindig naprakész tudást adjanak át a hallgatóknak.

Emellett célunk a vevői igények legmagasabb fokon történő kielégítése, a változó piaci és utazási viszonyokhoz való alkalmazkodás és kifogástalan szolgáltatás nyújtása minden esetben azért, hogy a vendégeink mindig úgy gondolják, figyelmet tanúsítunk irántuk, és elvárásaiknak tökéletesen megfelelünk. Szállodánkban munkánkat a kifogástalan minőség iránt érzett elkötelezettség határozza meg.

Az egyes területek bemutatása

Housekeeping: a diákok számára alapvető ismereteket nyújt a Housekeeping terület megismerése, mely tudás a későbbi munkavégzés során nélkülözhetetlen. A hallgató betekintést nyerhet azokba a háttérfeladatokba, melyet a szobaasszonyoknak a szoba takarításán kívül is el kell látniuk: tisztítószerek alkalmazása/beszerzése, leltár végzése, szobai bekészítések, takarítási terv készítése, beosztás készítése, mosodai feladatok megismerése.

Konyha: a hallgató betekintést nyer egyrészt a főzés tudományába, másrészt a konyhai feladatok szervezésébe. Ételkészítés, leltározás, beszerzések, beosztások készítése mindazt a tudást megadja, melyet a későbbiek során használni tud majd.

Étterem: a hallgató megismerkedik az asztalterítési trendekkel, részt vesz különböző rendezvényeken felszolgálóként, így megismeri azok igényeit. Megismeri a prémium italokat és felszolgálási módjukat. Részt vesz a beszerzési és leltározási folyamatokban.

Recepció: a hallgató fogadja a vendégeket, folyamatosan kommunikál velük. Megismeri a szállodai PMS rendszert, a recepció melletti drinkbárban kiszolgálja a vendégeket. Megismeri a recepcióhoz tartozó egyéb feladatokat: szobabeosztások, check-in, check-out, számlák rendszerezése. Kapcsolattartás a többi részleggel.

Rendezvény: a hallgató a szálloda rendezvényterében végez munkát, mely során megismeri a különböző rendezvénytípusokat és azok elvárásait, a különböző bekészítési módokat, berendezési lehetőséget a termekben. Kezeli a vendégek igényeit, lerámol a kávészünetek után.

Értékesítés: utolsó területként az értékesítésre kerül a sor, ahol a hallgató megtanulja, hogyan kell ajánlatot és visszaigazolást készíteni. Betekintést nyer a legújabb értékesítési és online trendekbe, megismerkedik a szállodai marketing feladataival.